Proper

 
  • Sklep zielarski

    Największy wybór i zawsze wysoka jakość – zakupy w naszym sklepie zielarskim dają pewność, satysfakcję oraz gwarancję terminowej przesyłki. Gwarantujemy wszelkie niezbędne pozwolenia oraz certyfikaty, a także gwarancję producentów.

     Więcej

Tematy specjalne

Zdrowy i bezpieczny dom · Płukanki dobre na wszystko Wykorzystaj akupresurę · Uzdrawiające zupy · Leki z morskiej apteki · Lecznicze kąpiele · Pora na herbatkę.

20 domowych leków

Leki z domowej apteki · chleb z czosnkiem · ciepłe mleko z masłem i miodem · herbata z cytryną o każdej porze · syrop na kaszel · pokrzywa z miedem.

Wybierz bank

Ubezpieczenia · pożyczki z dopłatą Państwa · kredyty · karty płatnicze · chwilówki · lokaty bankowe · leasing · konta bankowe · pożyczka hipoteczna

 



"Impotencja"


Większość mężczyzn dobrze wie o tym, że na możliwość uzyskania erekcji wpływa wiele czynników - tak natury fizycznej, jak i psychicznej. Jeśli jesteśmy już po konsultacji z lekarzem i badania wykluczyły istnienie jakichś poważnych problemów ze zdrowiem, dobrze jest spojrzeć szerzej na zaburzenia erekcji. Należy regularnie ćwiczyć, a jednocześnie zastanowić się nad czynnikami natury psychologicznej, które mogą leżeć u źródeł problemu - może chodzi o znudzenie, może o jakiś lęk? Czasami wystarczą odpowiednie zioła lub suplementy pokarmowe, aby wszystko znowu wróciło do normy.

O co chodzi?
Erekcja to jedynie efekt końcowy skomplikowanego łańcucha reakcji. Mózg wysyła sygnał do narządów płciowych, naczynia krwionośne pompują krew do naczyń jamistych, penis powiększa się. W tym samym czasie naczynia, które odprowadzają krew, zostają zablokowane. Kiedy mężczyzna nie może uzyskać lub utrzymać erekcji, mówi się o impotencji lub o dysfunkcji (zaburzeniach) erekcji. Najczęstszymi przyczynami są zablokowane naczynia krwionośne, cukrzyca i problemy układu nerwowego. Depresja, lęk czy nadużywanie alkoholu także mogą być przyczynami impotencji - około 30 procent przypadków zaburzeń erekcji ma podłoże psychologiczne.

Czy iść do lekarza?
Jeżeli niemożność uzyskania erekcji trwa dłużej niż 2 miesiące albo jeśli zdarza się często - idź do lekarza. Być może dobrym rozwiązaniem w twoim przypadku byłaby Viagra lub inne, podobnie działające leki - lekarz przedstawi ci wszystkie za i przeciw. Lekarz może także dokładnie przejrzeć zażywane przez ciebie lekarstwa i sprawdzić, czy to one są powodem problemów. Zaleci również badania, które mogą wskazać na czysto fizyczne powody dysfunkcji erekcji, takie jak cukrzyca czy zaburzenia krążenia krwi.

Szukaj źródła problemu
•  Zdrowy mężczyzna ma erekcję kilka razy w nocy podczas snu (w tak zwanej fazie REM). Lekarze mają swoje sposoby, żeby to zbadać, ale możesz także sprawdzić sam. Przed spaniem weź cienką (jednowarstwową) ligninową chusteczkę, odetnij wąski pasek i zawiń go dosyć ściśle wokół penisa. Koniec sklej taśmą (ale nie zaklejaj taśmą dookoła). Jeśli rano okaże się, że pasek ligniny jest rozerwany - prawdopodobnie masz normalne nocne erekcje. To dobra wiadomość: przypuszczalnie u podłoża twojej impotencji nie leżą żadne poważne, ukryte problemy fizyczne, a jedynie czynniki natury psychologicznej.

Zioła na rozpalenie ognia...
•  Zażywaj wyciąg z miłorzębu dwuklapowego (miłorzębu japońskiego), który może poprawić przepływ krwi w całym organizmie - także w narządach płciowych. Jedno z badań wykazało, że przyjmujący go mężczyźni byli zdolni do uzyskania erekcji, nawet jeśli wcześniej nie pomogły im zapisane przez lekarza zastrzyki. Zażywaj do 240 miligramów wyciągu dziennie w 2-3 dawkach. Powinieneś zauważyć różnicę w ciągu 4-6 tygodni.
•  Spróbuj także żeń-szenia właściwego (wszechlek żeń-szeń). W Azji przez wieki używano go jako środka zwiększającego płodność, ponieważ poprawia przepływ krwi do penisa, redukuje zmęczenie i dodaje energii. Zalecana dawka to od 100 do 250 miligramów 2 razy dziennie. (Uwaga Nie stosuj tego suplementu, jeśli masz nadciśnienie. Nie sięgaj także po żeń-szeń bez konsultacji z lekarzem, jeżeli masz arytmię serca albo przyjmujesz leki antydepresyjne zawierające inhibitory MAO, na przykład Nardil).

Suplementy pokarmowe też mogą zadziałać
•  Kup suplement zawierający cynk i zażywaj 15 do 30 miligramów dziennie. Cynk ma wpływ na produkcję wielu hormonów, między innymi męskiego hormonu - testosteronu. Zażywaj cynk 1-2 godziny po posiłku.
•  Zażywaj witaminę C Pomaga ona naczyniom krwionośnym zachować elastyczność, a więc także rozszerzać się, kiedy potrzebny jest zwiększony przepływ krwi. Przyjmuj 2 razy dziennie po 500 miligramów (większe dawki mogą wywołać biegunkę).
•  Kwasy tłuszczowe omega-3 - składnik między innymi olejów z tłustych ryb i oleju z siemienia lnianego - także poprawiają przepływ krwi. Ponadto, w dłuższej perspektywie, pomagają obniżyć stężenie cholesterolu we krwi, a więc zapobiegają zwężaniu naczyń krwionośnych. Zażywaj 2 łyżki oleju z tłustych ryb albo łyżkę oleju lnianego dziennie.
•  Przyjmuj suplementy zawierające olej z wiesiołka dwuletniego - 1000 miligramów 3 razy dziennie. Olej zawiera kwasy tłuszczowe istotne dla poprawnego funkcjonowania naczyń krwionośnych. Aby zmaksymalizować jego wchłanianie, zażywaj go w czasie posiłków.
•  Arginina - jeden z aminokwasów - może wpłynąć na poprawę przepływu krwi do penisa przez podnoszenie produkcji tlenku azotu w ściankach naczyń krwionośnych, uelastycznienie tętnic i pomoc naczyniom w rozszerzaniu się. Najkorzystniejszą postacią argininy jest L-arginina. Zalecana dawka dzienna to 2 kapsułki po 750 miligramów zażywane między posiłkami.

Dbaj o linię
•  Ćwiczenia fizyczne pomogą ci zrzucić zbędne kilogramy, poprawią także przepływ krwi w całym organizmie (również w tych naczyniach, które doprowadzają krew do penisa), dodadzą energii i zredukują stres. Kilka razy w tygodniu ćwicz intensywnie - za każdym razem 30 minut. Szybki spacer, bieganie, pływanie, tenis - wybierz to, co lubisz.

Spadaj z siodełka
•  Jeśli dużo jeździsz na rowerze - uważaj! Zbyt intensywna jazda albo używanie złego siodełka mogą prowadzić do uszkodzenia delikatnych nerwów i naczyń krwionośnych w tych częściach ciała, na których siedzisz. Dobre siodełko dla mężczyznypowinno mieć rowek - wgłębienie biegnące wzdłużnie przez środek. Ważna jest także w ysokość siodełka: kiedy pedał jest w najniższym położeniu, noga powinna wciąż być lekko ugięta w kolanie. W ten sposób większa część twojego ciężaru opiera się na nogach, a nie na przestrzeni po między nimi. Stawaj na pedałach, kiedy przejeżdżasz przez krawężniki, muldy czy inne przeszkody, aby siła uderzenia wytracała się na ugiętych stawach kolanowych zamiast działać na okolice krocza.

Rzuć palenie
•  Jeśli palisz albo używasz tytoniu w jakiejkolwiek innej postaci - rzuć! Nikotyna powoduje zwężanie naczyń krwionośnych, upośledzając krążenie. A to oznacza - między innymi -że mniej krwi dociera także do penisa.
•  Palenie marihuany ma fatalny wpływ na potencję, podobnie zresztą jak inne narkotyki - kokaina i amfetamina.

Wprowadź zmiany w sypialni
•  Jeśli twoje problemy z erekcją są spowodowane stresem i innymi czynnikami natury emocjonalnej - jest wiele sposobów na "powrót do gry". Spróbujcie na przykład cieszyć się sobą w sypialni bez pełnego współżycia. To sposób na rozładowanie napięcia i redukcję lęku. Przytulajcie się, pieśćcie nawzajem i wymyślajcie różne inne przyjemności niewymagające erekcji.
•  Ważna jest różnorodność. Zaburzenia erekcji są często efektem znudzenia, przyzwyczajenia do wciąż tych samych zachowań. Spróbujcie nowych pozycji, kochajcie się poza sypialnią.
•  Poranek to dobry czas na seks. Wszystko może nieco lepiej działać, bo rano wyższy jest poziom testosteronu. Poza tym rano nie jesteś jeszcze zmęczony po całym dniu.

Problem leży w głowie... czy może nieco niżej?
Wiedza, czy przyczyna zaburzeń erekcji leży w umyśle czy też w ciele, jest niezbędna, jeśli chcesz skutecznie rozwiązać problem. Jeżeli czasami masz normalne erekcje - na przykład rano, po obudzeniu się, najprawdopodobniej twój problem jest natury psychologicznej. Jeśli natomiast zaburzenia pojawiały się stopniowo, a zwłaszcza jeśli odczuwasz też inne dolegliwości w okolicy krocza, na przykład trudności w oddawaniu moczu czy uczucie drętwienia penisa - chodzi raczej o stronę fizyczną. W każdym przypadku porozmawiaj o tym z lekarzem.

Po prostu porozmawiajcie
•  Jeśli męczysz się sam ze swoim problemem, tylko go pogłębiasz. Porozmawiaj o tym ze swoją partnerką.. Możecie razem zastanowić się, w czym tkwi przyczyna - może chodzi o jakiś nierozwiązany problem czy zadawniony spór, może troski o sprawy finansowe nie pozwalają wam cieszyć się sobą...
•  Spróbuj się nie przejmować. Zamartwianie się tylko pogłębi problem. Chwilowo skup się na innych aspektach życia. Masz przecież swoje hobby, masz dzieci, przyjaciół - świat nie kończy się na sypialni!

Przejrzyj apteczkę
•  Negatywny wpływ na erekcję mogą mieć niektóre leki na nadciśnienie, szczególnie blokery kanałów wapniowych, takie jak nifedipine (Adalat, Cordafen), a także beta-blokery, na przykład metoprolol (Betaloc). Jeśli przyjmujesz takie leki - zapytaj lekarza, czy może przepisać ci inne, o podobnym działaniu, ale bez takich skutków ubocznych.
•  Leki nasercowe na bazie naparstnicy, takie jak digoksyna (Di-goxin), także mogą być przyczyną problemu. Pamiętaj, że nie wolno ci przerwać ich przyjmowania bez konsultacji z lekarzem.
•  Często zdarza się, że na zaburzenia erekcji cierpią mężczyźni zażywający leki przeciwdepresyjne. W tym przypadku skutki uboczne są trudne do przewidzenia - dlatego zgłoś problem lekarzowi, być może przepisze ci inny lek o podobnym działaniu.
•  Także cymedytyna, lek na wrzody żołądka, powoduje czasem dysfunkcje erekcji. Skonsultuj się z lekarzem, gdyż może to być przyczyną twoich kłopotów.

Odpręż się
•  Staraj się wysypiać - minimum to 6-8 godzin snu na dobę. Zmęczenie i niewyspanie zmniejszają twoje... możliwości.
•  Obniż poziom stresu. Lęk i złość nie ułatwiają działania części mózgu odpowiedzialnej za przetwarzanie bodźców seksualnych. Ponadto, kiedy się czegoś boisz, organizm produkuje specyficzną postać adrenaliny, która blokuje mechanizm erekcji.
•  Jeśli nie potrafisz się rozluźnić, spróbuj prostych technik relaksacyjnych - medytuj, uprawiaj jogę. Czasami wystarczy poświęcić kilka minut dziennie na ćwiczenia oddechowe - oddychaj głęboko, skupiając się wyłącznie na wdechu i wydechu.

Polecamy

 
 

Jaki wybrać bank & Pożyczkę

Szukasz dobrego banku, kredytu, chwilówki, lokaty bankowej, pożyczki z dopłatą Państwa, ubezpieczenia czy innej usługi finansowej? U nas znajdziesz wszystkie niezbędne informacje wybierzbank24.pl

        Kontakt

  •              Strony internetowe
  •              Tel.:
  •              Email: kontakt@ot-to.pl

Social

Podziel się ze swoimi znajomymi

google